Så trött nu!


Det känns att man gjort något hela tiden sen man gick upp i morse, för nu är jag banne mig svin trött, dock beror tröttheten mycket på att jag sov fruktansvärt dåligt inatt, men hålla igång hela dagen gör nog inte att man blir piggare direkt. Men samtidigt så är det ingen risk att jag somnar heller! =P
Bär/fruktpajen jag gjorde förut var svin god! Kommer lätt kunna göra något sådant fler gånger!!! *mmm*
Och ja mamma! Det finns lite kvar så du kan få smaka imorgon när du kommer!!! =P
Jag har nu fixat mat och vi har ätit samt att jag har torkat av bordet. Så för idag är alla hushållssysslor gjorda och resten av dagen är fri för min del! =D
Dock vet jag inte vad jag ska hitta på då vädret är dåligt och kallt och de flesta är upptagna på annat håll! Men jag kanske ska ta och börja packa lite smått....eller i alla fall ta fram det som ska packas! *hehe*
Eller så sätter jag mig i en stol någonstans och läser en bok eller liknande.
Familjen roar sig på egen hand just nu så det är ju inte direkt så att man behövs just för stunden heller! =)
Just ja, älsklingen och jag hade filmmys igår när barnen hade lagt sig. Vi såg då "Water for elephants". Och den var riktigt bra!
Så är ni sugna på att se en romantisk drama film med två riktigt bra skådespelare så har ni ett bra tips här! =)
Nä...nu ger jag upp det här för stunden och ser om jag kan hitta något annat att göra en stund. Så får ni en chans att göra annat än att sitta klistrade framför datorn.... *fniss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback