Slutkörd!


Fy helvete vad trött jag är nu!
Jag kan knappt bärga mig tills alla ungar ligger i sina sängar för natten så jag kan ta kvällen och gå och lägga mig jag med. För jösses vad jag vill sova....och sova lite till! *längtar*
Eftermiddagen blev inte direkt lugn, som jag trodde den skulle bli, men det gör absolut ingenting då jag faktiskt hade något att göra. =D
Så jag började med att gå igenom packlistan till resan och började leta och prova ut kläder som jag ska ha med mig för att sen matcha ihop kläderna med accesoarer! =)
Så nu ligger allt på byrån i sovrummet och väntar på de sista sakerna för att sen packas ner! *underbart*
Känns riktigt skönt att jag börjar komma någonstans med det, då jag ville göra det för länge sen, men har dragit på det in i det längsta!
Men tror jag fick tummen ur för att jag fick mina leggins av Malin förut...och de blev skitbra! Så nu sitter de uppe som de ska och jag kommer slippa dra i dem hela tiden! *jippie*
Så TACK Malin för hjälpen! Jag uppskattar det väldigt mycket! *kram till dig*
Sen efter detta då....ja då har jag suttit vid datorn och tömt min ipod, men älsklingen fick hjälpa mig lite på traven då det var så fruktansvärt länge sen jag gjorde detta så jag hade faktiskt glömt bort hur man går till väga! *hahaha*
Det är ju verkligen ett bevis på hur sällan jag använder den! =P
*my precious*
.
Så när den var tömd så fick jag sitta och lägga in nya låtar på den, och jag har nästan precis blivit klar med det. Så som ni säkert förstår blev det MASSOR av musik på den! =)
Men älsklingen lärde mig att skapa spellistor på den så numera slipper jag leta igenom alla låtar för att hitta "just den där" som jag vill lyssna på just då! *skit gött*
Så TACK älskling för all din hjälp och för att du har tålamod att lära mig dessa sakerna om och om igen. Lider lite med dig....då du gifte dig med en väldigt oteknisk tjej! ;)
Jaja....nu är i alla fall det gjort och det mesta inför resan börjar bli klart. Och det är extra skönt då jag har en del planer nu i veckan....och som jag känner nu så vore det väldigt skönt att kunna njuta av att umgås med folk utan att känna stress! *love it*
Hur har er dag varit då?
Har ni fått lika mycket gjort som mig eller har ni haft turen att göra det som jag ville göra....faktiskt ha en vilodag? *fniss*
Nä...nu ska jag se till att barnen blir klara för natten så de faktiskt kommer i säng i tid med....de bara älskar att dra ut på saker för att få vara uppe lite längre. Men icke ikväll!!! *moahahaha*
Ha en underbar söndagskväll allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback