Söndag...


Vi har precis ätit frukost, som Emilia har serverat! Ägg, rostat bröd och te! *mumma*
Och nu sitter hon och målar och själv ska jag göra köttfärsbiffar, som ska in i frysen till dagen efter jag kommer hem....då vi behöver något som går snabbt att göra iordning på dagen tillsammans med alla fest förberedelser! *längtar*
Inser nu att det bara är en vecka kvar tills jag ska åka....och jag har inte börjat packa alls ännu, och jag som skulle packa klart sååå tidigt! *hahaha*
Jaja....
Det hinns med! =P
Annars idag blir det rätt lugnt, ska väl göra de här biffarna, försöka se om jag hittar orken till att baka något av de sista äpplena och sen laga mat och det vardagliga med hushållssysslor.
Ska även träffa Malin en sväng vid 12 för att få miina leggins och lite annat plock....och så ska vi självklart ta en fika! *mumma*
Sen kommer jag nog bara ta det lugnt resten av dagen då det är grått och mulet ute.
Hur har er helg varit hittills?
Några roliga planer för dagen?
Ha det gött så återkommer jag senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback