Fullt upp...

...men ändå inte!
Började dagen med de vanliga morgonbestyren för att få de stora barnen klara till skolan och den lilla till dagis. 
När jag hade lämnat henne på dagis blev det en snabbkaffe med Malin och frukost då hon behövde låna telefonen. Sen fixade jag med det sista julpyntet jag inte kunde göra igår...då mina grannar nog blir vansinniga om jag spikar kl 23 på en vardagskväll! ;P
Sen blev det lunch och lite tv innan jag bakade en kaka medans älsklingen hämtade på dagis. När lillan kom hem stod jag i full färd med att dekorera kakan. Idag kände jag för att göra något speciellt! :D
Sen har resten av eftermiddagen gått åt till mellanmål, dammsuga och få barnen att klä klart granen samt hjälpa dem med deras läxor...allt detta i väntan på att Tina ska komma med min lilla gudson! <3
Claes kommer med också...så får passa på att packa iordning på älgköttet då som vi har köpt tillsammans! *slurp*
Så här fin är barnens gran i alla fall! :D
Lovade ju en bild igår så bäst jag håller mitt löfte! ;)
Och nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag kollar på barnen när de är ute och leker i den efterlängtade snön. Älsklingen min skottade gången innan han åkte till jobbet, barnen tycker visst det behöver skottas mer då de skottar gräsmattan för fulla muggar! *fniss*
Theodor kommer nog bygga mig en stor och fin ljuslykta på framsidan. Så nu hoppas jag kylan håller i sig så den inte smälter bort. Vill ju tända ljus i den! :D
Nä...nu kommer snart mitt fikabesök, så ska ta fram gudsonens julklappar och starta en kanna kaffe. Sen blir det att fortsätta kolla på barnen när de leker! En dag snart ska jag göra dem sällskap!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback