Gårdagen!

Var rätt lugn. Förmiddagen gick åt till lite småsaker och sen ringde Theodor och ville gå hem, han mådde illa och hade kräkts. *stackaren*
Knappt en timme senare ringde Juliette och hade huvudvärk och feber så även hon kom hem tidigare. *stackars liten*
Så hem kom två sjuka barn som sen spenderade resten av eftermiddagen/kvällen i sina sängar gloendes på tv:n. *myys*
Juliette fick jag försöka få i en alvedon, gick dock inget vidare så hon fick klara sig tills Claes kom från Stockholm med alvedon brus. Tyvärr drack hon den för fort och fick kväljningar (då den var äcklig enligt henne), så hon kräktes upp den lika fort igen. *stackars liten*
Emilia och jag gick till Sofie och Moa för ett julklappsbyte ca en timme medans barnen vilade lite. Sen kom Elle på fika och fick sin julklapp och strax därefter kom Claes med alvedon för en cigg, kaffe och uppdateringar om helgen.
När han hade åkt blev det lugnt. Barnen sov redan så jag bänkade mig i soffan framför kvällens avsnitt av C.S.I och bara tog det lugnt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback