WOW!!!

Två inlägg på samma dag OCH tätt efter varandra. Jag måste vara sjuk! :-P Nä då...tänkte skriva lite kort om min dag och hille inte göra det i min älskade unges födelsedags inlägg....så det fick bli ett eget. Vilket jag har tid till då jag ändå inte kan sova! :-( Började sent idag men gick upp tidigt då lillan fyller år. Så startade dagen med att fixa hennes frukostbricka som bestod av smörgås, disney princess knderägg, oboy och en tårta med choklad och apelsin. Sen tog jag fram alla paketen och väckte barn medans jag inväntade att älsklingen skulle komma hem från jobbet så vi kunde sjunga för vår lilla älskling! Och kors i taket så sov hon! :-D Är nu fruktansvärt trött då jag sover väldigt dåligt, har ont i kroppen och fryser konstant. Det har verkligen varit så här den sista veckan, ja inte sömnen då, men resten. Sömnproblemen kom i torsdags då mina luftrör började strula och jag har nu åkt på en redig hosta som ofta resulterar i kräkningar. Gjorde mig trots detta iordning och åkte till jobbet. Och pallade fram till ca 16-tiden, då min kollega skickade hem mig. Jag var tydligen väldigt blek och blank i ögonen. Mår inget bättre nu och fasar för en natt till med rediga hostattacker. Men hoppas verkligen jag mår bättre imorgon så jag kan åka tillbaka till jobbet. Det enda som skulle få mig att stanna hemma är en hel natt utan någon sömn. Vilket nog är ganska troligt...men vill inte vara hemma. Jag vill jobba och göra nytta! Och sen drar pengarna en hel del med...pengar som jag tjänar! *underbart* Sen att chefen tydligen ska ha enskilda möten med de ansvariga (för de olika avdelningarna) imorgon gör ju att jag känner mer press då jag numer är helt ansvarig för cafeet! Men är man sjuk så är man...men ändå. Jag har bara jobbat ca en vecka så ingrt kul att bli dålig direkt. Dock var jag dåkig nästan hela julledigheten också. Men bet ihop för att barnen skulle ha det så roligt och bra som möjligt...även om jag många dagar bara ville stanna kvar i sängen och vara ifred! Jaja....ska lägga mig och glo på tv och förhoppningsvis leder detta till lite sömn i alla fall....*hoppas, hoppas, hoppas* Jag hoppas också att ni alla haft en bra dag och att jag orkar skriva snart igen! Sov gott alla underbara läsare! *pöss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback