Familjestund!


I tisdags började dagen underbart! Man vaknade och såg solens värmande strålar utanför förnstret! Jösses vad jag har längtat efter detta!!! =)
Så jag och älsklingen bestämde oss för att ta med barnen ut och sparka lite boll....dock försvann David till en kompis, men istället tog Emilia med en kompis, så 4 ungar blev det ändå! ;)
Så vi tog med oss bollar och gick till Klasmossens IP för att sparka boll....det första som händer är att jag får magknip och måste gå hem igen, men det gjorde inget, då solen värmde fint behövde vi ändå vatten. Och självklart glömde jag ta med detta från början! Och ni vet väl att det man inte har i huvudet får man ha i benen! *fniss*
Så tillbaka till klasmossen och sen sparkade vi tjejer med en lätt boll medans killarna tränade att skjuta på mål!
Och som avslutning körde vi gris i två omgångar! DET var det många år sen man körde sist! *fniss*
.
.
Sen när vi kom hem igen så körde vi en picknick på gräsmattan med barnen och så några grannar! Blev lite kakor med nutella, vattenmelon, ostbågar, smörgås och så hade vi tagit fram ananaskaka. Barnen var glada och nöjda och jag måste erkänna att vi vuxna var det vi med! ;)
Vad gjorde ni i tisdags då? Något roligt med barnen innan de skulle tillbaka till skolan efter en lååång helg? =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback