Hipp Hipp Hurra...

...på MIN födelsedag! *fniss*
Ja, detta är då om min dag....inte mycket att fira egentligen då jag "på riktigt" fyllde 31 iår. Men jag och en kompis kom på den briljanta idéen att jag i år borde fylla 25 igen eftersom jag var gravid vid 20 & 25 samt hade barn under ett år när jag fyllde 18. Så i år fyllde jag med andra ord 25, nästa 20 och sen 18 igen. Sen är det nog dags att sluta fylla år! ;P
Men oavsett vad jag fyllde så hade jag en bra dag med många nära och kära som uppvaktade mig och jag fick helt underbara presenter! *love it*
 
Fick det jag önskade mig allra, allra mest av min underbara älskling....tyvärr inte med på bild då jag tog dessa korten med just den. Men fick min efterlängtade vita Samsung Galaxy SII! *wiiiiieeeee*
Så bild
Nr 1: De två första böckerna i Twilight serien, fick jag av svärmor. *läsa, läsa, läsa*
Nr 2: En plåtburk för tvättmedel, fick jag av Theodor och Juliette. *älskar den*
Nr 3: En Me to You Nalle, av Emilia. *en till fin nalle åt samlingen*
        En egensydd tygpåse och 2 klubbor med puss och kram, av Theodor och Juliette.
        Ett eget litet verktygsset i vitt och rosa, av Juliette. *love it*
Nr 4: Ett scrapalbum, av Juliette. *sååå fint och kul att få*
Nr 5: Ett armband i silver, av Claes. *så himla fint*
Nr 6: Ett presentkort på H&M, av Elle & Nicke. *inköp av mer klääääääder*
Nr 7: En jätte fin tavla, av David. *hängdes upp på en gång*
Nr 8: En blombukett av Claes. *älksar blommor*
Nr 9: En scrappad bild från Juliettes kompis Dylan. *så kul*
Nr 10: Ett skitsnyggt kakfat, av Malin. *sååå snyggt*
Tack till er alla för uppvaktningen på min födelsedag och ett stort tack och en stor kram för alla underbara presenter! *kram*
Och självklart var jag tvungen att baka till alla underbara gäster som kom. Så blev en tårta och två sorters makroner, vanilj och choklad! *slurp och dubbelmumma*
Ja...det var allt....*fniss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback