Midsommar!

Ja detta känns ju lite väl avlägset just nu men samtidigt inte så långt bort. Och i den här farten är snart det nya sommarlovet här och då sker en stor förändring här hemma...men det kan vi ta när det är aktuellt sen! :P
Ja, jag vet...inte jätte snällt. Men måste ju hålla er på halster lite grann samt behålla er som läsare....speciellt nu när jag varit så himla dålig på att hålla bloggen uppdaterad! *suck*
Jaja....sommarlovet gick rätt fort och vi hann med en hel del trots allt. Men orkar verkligen inte berätta om allting så vi kör som i de andra...massa bilder och så självklart kommer jag skriva något efter varje "avsnitt"! :D
Jag hoppas ni njuter av bilderna ordentligt och att ni får en liten insikt i vårt härliga sommarlov! 




 




Så detta var vårt midsommarfirande!
En dag fylld med familj och vänner, god mat och jordgubbar. En dag fylld med lekar för barnen och så brännboll sinsemellan! Och så självklart en avslutning med någon öl med de vuxna medans barnen sprang runt, runt, runt och lekte med alla! *me like*
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback