Tusenfryd!

Då kör vi igen då. Lika bra att passa på när nätet är ledigt och barnen sover...för sen har jag liiiite andra planer ett par timmar. ;P
Dessa bilder jag nu kommer lägga upp är från vår dagsutflykt till nöjesparken Tusenfryd i Norge. Vi åkte dit med Claes, Elle och så självklart alla barnen!
Min upplevelse var rätt enformig då jag mest var med lilla Emilia medans de andra åkte karuseller. Den andra var att det var en alldeles för dyr nöjespark och att Liseberg fortfarande ät bäst! :D
Men nu har vi upplevt det och inträde samt åkband var gratis för alla svenska coop medlemmar i somras så vi betalade ju enbart resa, mat och fickpengar. 
Men bara där drog det iväg rätt fint då vanlig halväcklig typ McDonalds mat kostade min familj nästan 700NOK och varje spel kostade 20NOK samt att slush/popcorn mm var närmare 100NOK.
Men som sagt....vi har upplevt det, vi har varit där och vi hade en riktigt bra dag med massa glada barn och underbart sällskap av vänner! <3
Som sagt....som bilderna visar så spenderade jag större delen av dagen med Emilia! ;)
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback