Twilight!!!!

Onsdag den 14 november var en kväll som jag sett fram emot vääääääääldigt länge!
Det var äntligen dags för nya Twilight att ha biopremiär. Så Breaking Dawn del 2...*wiiieee*
Jag var där med Malin och så Claes! Gåshud större delen av filmen var precis vad jag hade. Blev chockad någon gång med, men det släppte och övergick istället i förvåning och lättnad! *phu*
Men oavsett vad så var den otroligt bra och precis som jag trodde så skulle man känna sig nedstämd när man kom ut från biografen.
Vad ska jag nu hitta på att titta på? Inget mer Twilight... :'(
Och inget mer Desperate Housewives...och inga Sex and the City filmer.....*panik*
Jaja....det löser sig.
Kvällen till ära så trackade jag och Malin facebook med massa uppdateringar om filmpremiären vi skulle på och självklart köpte vi twilight menyn och lekte fjortisar och fotograferade våra as snygga armband! *hahaha*
Ja, man lever ju faktist bara en gång så lika bra att göra det bästa av det! ;P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback