Världens sötaste!

Detta inlägg skulle jag ha tagit innan Småland egentligen. Men då "glömde" jag bort det så det kommer nu istället! :S
Den 24 juli födde en av mina bästa vänner en liten söt kille som ska heta Benyamin! Han är sååå förbaskat söt....helt bedårande och jag kan villigt erkänna att han "stal" mitt hjärta redan i magen, men när jag såg honom på sjukhuset så smalt jag! <3
Grattis Malin och Fisch till er bedårande lilla kille! Jag önskar er all lycka i framtiden! Ta hand om sötnosen och ta hand om er! *kram*
Och ni...TACK för att ni valt mig som gudmor! Jag blev så himla glad när du frågade! Jösses vad jag ska "skämma" bort er lilla guldklimp! ;P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jag såklart!

Tycker inte du ska vara så förvånad att man valde just dej till gudmor för visst ska den allra bästa vän få bli det till världens finaste lilla kille!

Svar: Naaww....*glad*
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback