Äntligen!

Tog sin lilla tid men jag fick tag på henne till slut! *skönt*
Gick dock snabbare än vad jag trodde och blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men detta är ändå lite lättare så jag är nöjd! =)
Så den 14 februari ska jag till CCC för att träffa dem på en mässa och då lämna in CV samt personligt brev. Sen får vi väl bara vänta och se. 
Nu ska jag bara komma ihåg VART mitt personliga blev och CV ligger gömt på datorn....för det är något jag inte kommer ihåg :/
Om jag ens har det där...???
Blir sååå trött på mig själv!
Jaja...utöver detta har jag avverkat typ tre av mina fyra övriga samtal, så fixa med det sista och sen peta i mig "frukost"....eller så hoppas jag på lunchen direkt....drack ju trots allt TVÅ muggar kaffe imorse....det kan jag ju nästan räkna som frukost! =P
Men kommer tillbaka... ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback