Behöver KAFFE!

Idag kommer jag behöva massa kaffe...har en trängande huvudvärk efter all oro och alldeles för lite sömn. :-(
Men det är inte hela världen och jag kan ta det så länge jag vet att hon är trygg för stunden.
Får väl hålla mig sysselsatt för att inte tänka för mycket så allt bra tur att Malin kommer aen och tölar med mig. Ska även städa och fixa med disk samt hitta på något roligt med flickorna. Antar att jag även ska till Kil sen och ev klippa till mig lite, men vi får se om det behövs. :-)
Förövrigt får det bli en lugn dag med massa kaffe för att verkligen kurera huvudvärken!
Hoppas ni alla får en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback