Blev inget...

...läsa förut. Istället kollade jag barnkanalen med Emilia och sen en kort pratstund med Claes ute på parkeringen. Väl inne så spelade jag kort med flickorna. Blev lite skitgubbe, finns i sjön och stress innan vi avslutade med Emilias sällskapspel (Hello Kitty muffinsspelet)!
Nu sitter liten och målar medans Juliette är på rummet och är uttråkad. Själv la jag mig precis på soffan...så nu ska jah försöka läsa lite innan svärmor kommer! :-)
Då blir det kaffe, packa väskan och göra oss iordning för att fara ner till stan! *längtar*

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.

DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback