Fixade...

...fler presentkort direkt. Hade ju trots allt inget att göra då ett barn fortfarande var uppe och den minsta faktiskt tvärslocknade utan strul ikväll. =)
Så nu har jag hela 8 presentkort klara för försäljning...känns jätte skönt och kul på samma gång! Och konstigt nog skulle jag lätt kunna tänka mig att göra fler. 
Men snart får jag byta färgkombination då jag bara har en liten vit blomma kvar....eller så får jag köra slut på den här färgen och använda stora blommor på några innan jag byter färg....?
Jaja...vi får se hur det blir...någon gång måste jag väl byta färg...*fniss*
Typ inför högtider och så i alla fall....är ju liiiite roligare om man då anpassar korten lite så de inte alltid är likadana... =P
Här är i alla fall de färdiga korten...
Ska nog investera i lite kuvert eller påsar till dem...men i så fall blir jag nog tvungen att ta ut en "kortavgift" med....annars kommer jag gå back. Plus minus noll är helt okey, men inte minus! =P
Nä...nu ska jag ta hand om mig själv lite innan jag tänker sova....ögonen svider på mig just nu så antar att jag behöver vila...så en natt med massa god sömn skulle inte sitta helt fel! 
Ses imorgon igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback