Fredagsmys

Vi har precis haft fredagsmys med barnen. eller ja...flickorna...då Theodor hellre var med en kompis och David på konfa i kyrkan.
Vi började myset med att spela Emilias nya Hello Kitty spel...muffins någonting. :-P
Och sen såg vi en film som heter Alpha och Omega...eller tvärtom. *Hahahaha*
Mega koll jag har idag då....NOT! ;-)
Bästa under hela filmen var när vargarna ylade...och lilla Emilia sitter i soffan och ylar med. :-D
Så himla underbart gulligt....tyvärr kunde jag inte hålla mig för skratt så hon blev generad och slutade och gömde sig bakom en kudde. *kände mig taskig*
Jaja...nu ligger hon i sängen för natten och själv ska jag ta en dusch innan det är dags att natta Juliette. För hon sen ligger ska jag se till att pojkarna kollar en film och varvar ner innan jag ska ge maken lite massage.
Sen antar jag att han vill att jag kliar honom på ryggen och då kommer han somna....själv vill jag gosa...men får se hur det blir med det. :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback