Funderingar...

Har precis läst ut första boken i Twilight serien och måste säga att jag älskar den lika mycket som filmen även om det är liiite små jobbigt att läsa när man redan sett filmen...det stämmer ju inte riktigt. Men det är så kul att kunna se sakerna framför sig på ett annat sätt!
Så nu får jag snart börja med bok nr 2. 
Såg även i slutet av denna boken att det finns en annan av samma författare som heter Genom dina ögon...jäklar vad jag MÅSTE ha den och läsa sen också! =P
Men nu sitter jag mest och väntar på mitt kaffebesök och inser att min rumpa inte gillar trästolar speciellt mycket längre....all min vaddering är ju typ borta....så jag har sån träsmak... =(
Det var nog enda fördelen med all vaddering innan operationen....man kände inte mycket då man hade naturlig stötdämpning runt hela kroppen! *hahahaha*
Så med detta sagt kan jag lika gärna slänga ut min före och efter bild. Dessa bilder är tagna med en viktskillnad på ca -35kg...men har gått ner totalt 62kg på knappt två år. OCh då är det nu idag "bara" 10månader sen jag opererade mig. Så jag tog hela 24kg själv innan flyt och op överhuvudtaget! *stolt över mig själv*
Jaja...här har ni bilden....som jag skäms något fruktansvärt över, speciellt då jag var såååå korkad att jag bara tog kort i underkläder,,,,men men....det syns inte lika bra med kläder på. *tyvärr* :(
Nä...avsluta detta och fixa klart det sista. Hej så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ia

men guuud :)
har glömt bort va stor du var....

Nu är du ju sååå liten ju :D

Du har kämpat bra !!!!!

kramar du din apa <3 <3

Svar: hehe...tyvärr har inte jag glömt det :(Tack syster :)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback