God morning!

Vaknade precis helt av mig själv...det är gött. Men skulle nog kunna sova mer om jag verkligen försöker. :-P
Men Emilia kom precis upp så hon har fått hostmedicin och sitter nu och kollar på barnkanalen medans Juliette fortfarande sover. :-)
Känns inte riktigt som måndag då klockan inte ringde samt att pojkarna inte är hemma. Så den här lov veckan kommer jag säkert vara helt dagvill så blir väl tvungen att försöka komma ihåg vilken dag det är lite i alla fall...men är lite svårt när man inte har något speciellt bokat. :-/
Vad ska alla ni göra nu under sportlovet med era barn? Här blir det inte speciellt mycket då ekonomin är som den är den här månaden.
Men ska i alla fall på bio ikväll med Juliette....vi ska se Beautiful Creatures! *fun, fun, fun*
Under den tiden är svärmor barnvakt åt Emilia. ..hade tänkt ta med henne på bio någon dag med, men hennes biokort är ju borta så drt går inte. :-(
Istället får jag försöka hitta på något annat med henne....men har inte riktigt kommit på vad ännu. Och när fantasin är så dålig så får man ta hjälp av barnen så efter frukosten sen ska de få skriva varsin liten lista på saker som de väldigt gärna skulle vilja göra. På det viset är det lättare att göra saker som DE gillar och uppskattar! :-)
Annars är det bara tvättstuga och en ev lekträff under morgondagen inplanerat...inte mycket att hurra för. Men nåhot kommer jag säkert komma på...bara jag ger det lite tid och en chans! :-)
Hoppar kanske in mer under dagennoch skriver lite...men gör man inget blir ju inläggen så enformiga och tråkiga. Så kan ju erkänna att jah fortfarande funderar på varför jag bloggar alls? ! :-P
Önskar er alla en riktigt bra måndag så ni får en bra start på en ny vecka! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback