God...

...fredag!
Sov väldigt dåligt inatt och idag känner jag mig inte lika pigg. Kanske får försöka få i mig lite kaffe så det funkar bättre. Det är ju fredag och då behöver jag vara lite pigg och vaken för barnen brukar vara på ett väldigt dåligt humör. :-/
Ska väl försöka städa med...vet dock inte hur det ska gå men måste ju försöka. Inatt ska jag även försöka halta ner för trappen och sova med älsklingen...för nu är han ju bara hemma två nätter till innan han åker pch blir borta i 12 dagar. :-(
Annars händer inte mycket idag....ska försöka fortsätta vila så mycket som möjligt...men är så uttråkad av att bara ligga/sitta hela dagarna...jag är ju inte van vid det! :-(
Jaja...kommer säkert in och skriver mer sen...förhoppningsvis har jag roligare saker att skriva om då.
Får nog försöka halta ner för trappen redan nu för självklart har Juliettes hamster rymt ännu en gång! *suck*
Fattar inte hur de kommer ut hela jäkla tiden????

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback