Har man inget...

...att göra så kan man lika gärna fortsätta i samma tråkiga anda. :-P
Så inget rensa för min del utan blev en film till, från 2004 och heter Wimbledon.
Den gick på tv här om kvällen....men missade att kolla då.
Eller ja....missa och missa....hade väl helt enkelt bättre saker för mig. ;-)
Så då är från vad man gör nu? Mer film Eller faktiskt ta tummen ur och rensa lite fler lådor?
Egentligen vill jag nog inte göra något av det, men allt är konstigt så måste hålla mig sysselsatt för att saknaden inte ska bli för stor!
Så småningom kommer allt kännas lättare och tillslut bli en vanesak...men fram tiöö dess får jag väl i alla fall försöka göra det bästa av dagarna....och kvällarna så klart!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback