Hipp Hipp HURRAAAAA

Idag är det min mammas födelsedag! 
Och självklart ska vi åkta dit och gratulera henne med tårta och paket. :)
I två dagar nu har jag förberett, bakad och dekorerat två tårtor till henne...men hon själv har bara fått se denna bilden innan dagen D i ära!
Så här ser då tårtorna ut inuti kartongerna! ;P
Denna gången hade jag jätte svårt att komma på presenter till mamma...men är nog rätt nöjd med resultatet oavsett vad. Hon fick en onepice, så hon kan sluta tjata! :P *hahaha*
Och sen tänkte jag göra ett eget kort till henne, men tyckte det var tråkigt då hon trots allt fyller halvjämnt...så istället scrappade jag ett helt album till henne där första sidan är som ett grattiskort!
Jag var lite nöjd med resultatet, speciellt med tanke på att jag "slängde" ihop det på ca 4 dagar totalt, plus att det var en sista minuten grej och inget jag direkt planerat! :D
Och bäst av allt var att HON gillade det riktigt ordentligt...blev helt tårögd och detta gjorde mig väldigt glad!
Så åter igen mamma! Grattis och jag älskar dig! *pözz*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Tack än en gång älskade dotter är sååå nöjd med det jag fick....kram. <3

Svar: Varsegod mamma! <3
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback