Hjälp!

Förmiddagem har verkligen sprungit iväg totalt!
Började dagen med att gå upp tidigare och satte på ugnen innan jag rökte.
Sen gräddade jag hjärtbröd och dukade till frukost.
Barnen fick då ett varsitt kort med en liten chokladbit i och sen var det disk och få iväg de stora till skolan innan jag gjorde Emilia klar för dagis, fyllde bakelser och la upp fint. Städade även hallen, kök och badrum för att sen gå och lämna på dagis.
Tilöbaka hem och dekorera smörgåsbakelserna innan jag gjorde mig iordning och städade undan i köket igen. Sen var det bara att hoppa på bussen till stan, ta en promenad till CCC, kolla vilka företag som fanns med på jobbmässan och lämnade väl till två...sen en promenad tillbaka tiöl stan. Köpa cigg och nu sitter jag på Waynes med egen alla hjärtans dag present....lunch!! Supergod wrap, jordgubbe vid sidan om och en stooooooor underbar vaniljlatte!
Pratade precis med äldsta sonen...han ville komma hem en sväng i eftermiddag. Misstänker att han hörde av Theodor om mina överraskningar i eftermiddag/kväll...nackdelen är att allt är planerat och gjort...och finns bara exakt antal så räcker inte till honom.. :-(
Känner mig så fruktansvärt elak då jag sa att han inte kunde komma hem...JÄTTE ELAK!!!! :'( :'( :'(
Jag har god lust att ringa upp honom och ändra till ett ja och så får han ta min mat och det...det är ju trots allt alla hjärtans dag och han är min son! Och jag älskar ju honom lika mycket!!!
Varför ska allt vara så besvärligt? Varför ringde han inte igår och sa detta istället?
Samtidigt vill jag inte ringa då han faktiskt inte bor hos mig på veckorna....varför ska jag alltid vara den snälla?
Han får ju fika mm där han bor också så det är ju inte så att han blir utan!?
Hatar sådana här beslut och hatar att känna mig så elak och taskig! Snälla hjälp mig med era åsikter!!!! :'(

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback