Hmm..

Varit en okey dag. Varken snabb eller långsam...vilket inte händer allt för ofta.
Men jag sov typ hela förmiddagen. Fixade mat och åt. Sen blev det en tur till ica för att inhandla lördagsgodis och under eftermiddagen har vi sett två avsnitt av The Walking Dead, myst, kollat tvättid och varit ute med sopor samt disskuterat bredbandet och hemtelefonen.
Juliette är hos en kompis och kommer nog hem rätt sent. Emilia leker på sitt rum och maken spelar på datorn. Så själv passar jag på att blogga samtidigt som jag funderar över vad man ska göra härnäst!?
Förhoppningsvis blir det snart fler avsnitt att se....det ser jag i så fall fram emot! :-P
Har er dag varit bra hittills då? Några roliga planet för kvällen kanske?
Jaja...ska återgå till mina funderingar igen så med det önskar jag er alla en bra lördagskväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback