Jämt bara liiiite...

...trött...någon som tror mig? :-P
Större delen av eftermiddagen spendetade jag som sagt med högljudda barn men även med att leta efter två stycken presentkort på SF som verkar ha försvunnit helt spårlöst!?
Och nu har jag kollat alla våra böcker, plånböcker, lådor, pärmar, kuvert, väskor och bland papper och i/under/ovanpå skåp mm...hittar det verkligen ingenstans!?
Väldigt mysko och jag hoppas att de dyker fram så de inte är "borttappade"!
Tycker lite synd om Emilia då det ena var hennes julklapp från syskonen plus att det var hennes allra första och hon var ju sååå glad över det! :-(
Det andra är makens...lila tråkigt att set är borta men vi som vixna har lättare att hantera sådana situationer.
Under kvällen har jag fått Emilia att städa rummet, nattat barn, varit till Elle och sålt min crosstrainer, tölat, rökt och skrattat med Elle här hemma under många timmar! Har även haft snabbesök av Claes så jag fick tillbaka bilnycklar samt bensinkortet.
Nu ligger jag nerbäddad i soffan och fryser så jag skakar samtidigt som jag kollar på CSI och hoppas på att John Blund sprider lite extra sömnpulver över mig. Speciellt då kl nu är närmare 01 på natten och ögonen svider... :-(
Hoppas ni haft en bra eftwrmiddag och lväll!? Så hörs vi av mer senare idag! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback