Januari!

Så där ja!
Då var de viktiga inläggen klara. Och utöver har det nog inte hänt så jätte mycket. Men vi har haft två kalas. Ett för Theodor då vi inte hade möjlighet att ha det när han fyllde och sen hade vi ett för Emilia. Vi tänkte ge henne kalas på McDonalds då hon blivit helt galen i den maten men tyvärr har de inga barnkalas här i Karlstad längre....typiskt.
Så istället fixade vi hemmabio åt henne så jag gjorde egna inbjudningskort, så fick de hemmagjord McDonalds mat (typ) och så hittade vi på en lek och sen fick de se film. Denna kvällen visades Modig! :)
Emilia var glad över sitt kalas och Theodor var nöjd med sitt...och detta resulterar då i att även jag är nöjd! =)
Utöver detta har vi strulat med bilen, för att kunna besikta den, och trots våra försök fick vi tre stycken 2:or vi nu måste fixa och ombesikta senast 28/2, annars får vi körförbud! *suck*
Vill bara sparka på vår förbannade skrothög!
Och så har vi kämpat med samtal och cv mm för att försöka öka chanserna för min make att få ett nytt jobb, helst i Norge, enligt honom, då han nu är uppsagd från sin tjänst på Volvo fr.om 19/3...såg väldigt mörkt ut ett tag men NU (peppar, peppar) så verkar det ha lossnat!
Så klarar han site-test imorgon så åker han till Norge på söndag och blir borta en halv rotation. Sen åker han tillbaka den 24:e och jobbar då 12/9, Jobbar 12, hemma 9. :) *gött*
Så nu får ni hjälpa mig att hålla en tumme hårt för att allt går som det ska! *tack*
Sen har jag skaffat mig ett extra jobb som konsulent för ett företag som heter Scrap It Up. Detta innebär att jag nu säljer deras varor, mest via homepartys men jag som då är ny tar även emot beställningar utan dessa visningar för att jag tycker det är sjysst emot kunderna. Folk kan ju vilja beställa även om de inte vill ta hem massa människor. =)
Sen framöver när jag kommer igång ordentligt ska jag börja fixa pysselkvällar där man får prova på att göra en grej samt fika och i priset för den kvällen kommer man även få välja några produkter ur katalogen för en viss summa. Jag tror detta kommer att uppskattas av de som är nybörjare och vill prova på olka saker... *hoppas*
Så till er här som läser min blogg...gillar ni scrapbooking? Pyssel? Korttillverkning? Stämpling? Sticka/sy? Eller annat...så finns det en del för er som jag säljer. Och priserna är väldigt bra jämfört med butikspriserna!
Så ni kan ju kolla in katalogen på nätet och så är ni jätte välkomna att höra av er till mig via mailen för att boka en visning, ställa frågor eller göra en beställning. Allt går att lösa!
Och inga visningar är för små eller för stora, så jag har inget krav på minst antal gäster eller liknande! ;)
Katalogen hittar ni här:
http://scrapitup.se/produktkatalog.pdf
Och min mail har ni här:
[email protected]
.
OBS! Denna mailen är enbart till för mitt konsulent jobb!! Så alla privata meddelanden får ni skicka på min vanliga mail, ni som har den, eller här på bloggen i kommentarer....så kan ni få min andra mail om det skulle vara så! =D
Så allt detta är väl det som är nytt just nu. Eller ja...kan ju berätta att mitt försök att sluta röka gick nedför då tabletterna läkaren skrev ut till mig gav mig extrema magsmärtor och en del andra biverkningar som gjorde att jag inte vågade fortsätta. Så just nu ligger det på is i väntan på att försöka få de andra tabletterna utskrivna,,,,
Men detta var allt jag hade för stunden...så ha det gött så länge så ska jag försöka skriva snart igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback