Känns såååå fel!

Halvligger i soffan och är extremt uttråkad! Kollar på maken som dammar och Emilia som städar sitt rum och själv bara latar jag mig. Känns inget bra alls mpste jag erkänna. Vill också hjälpa till...känner ju att städning mm är mitt ansvar då jag faktiskt är hemma hela dagarna...så det känns så fruktansvärt fel att jag inte gör något alls!
Plockat undan lite..men det räknas ju knappt!
Jaja...hjälper inte att jag gnäller så får försöka göra det bästa av situationen och försöka njuta av att jag för en gångs skull faktiskt inte behöver städa! Inte lätt men försöka går ju. :-P
Annars händer inte mycket...ska fixa mat sen och så får jag kaffebesök i eftermiddag. Härligt med lite trevligt sällskap! :-)
Sen ska jag försöka pallra mig ner för trappen och scrappa klart mina små överraskningar och ta en dusch...med en krycka eller liknande. :-P
Och sen får vi försöka få ihop öite fredagsmys med barnen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback