Lång kväll!

En nattcigg blev längre besök som äcen innehöll uppletning av rymmande hamster! *suck*
Fattar inte hur hon kommer ut hela tiden...så nu är hon tillbaka i reseburen tills imorgon när jag orkar trä buren med mer ståltråd...ger verkligen upp snart!
Snart är enda alternativet att köpa nya burar med helplastade lock!
När hon väl var inlåst igen och Elle gått så såg jag och Juliette på fipmen Hotell Transylvanien...charmig och udda film. ..kan lätt se den igen! :-)
Och nu ligger hon för natten och liten sover fortfarande utan större hostattacker. ..ännu...så ska passa på att glo på tv tills jag somnar och hoppas att liten får sova hela natten så jag också får många sköna timmar med sömn. Då mitt ena öga rinner av trötthet tror jag det är välbehövligt! :-)
Men tycker nog den här dagen varit riktigt bra och trots allt gått rätt fort! Så nu dags att ladda batterierna för en ny dag med nya aktiviteter!
Sov gott allihopa!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback