Lekdejt!

Precis hemkommen efter mågra timmar med trevligt prat, kaffe och lek! Emilia blev kvar en timme till och en av hennes döttrar följde med Juliette hem en timme. :-)
Alltid roligt att barnen har kul tillsammans tycker jag. Speciellt då vi har svårt att komma på saker att fördriva tiden med, så på det här viset har vi alla att göra! *perfekt*
◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ♧ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆
Innan lekdejten var jag ju förbi Elle och provade kläder. Hittade en topp jag lånade med hem plus att hon hade resat ut sådant som är trasigt eller för stort för henne så en halv kasse med "nya" kläder till mig! :-)
Kul med lite i rätt storlek då jag märker att mycket av mina kläder börjar bli lite stort för mig med...men inte överdrivet så fungerar alldeles utmärkt att använda! :-)
Tack för kläderna bästa Elle! ♥
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
Nu ska jag läsa en liten stund innan Juliette följer sin kompis hem och samtidigt hämtar hem Emilia. Medans hon är snäll och gör det så ska jag börja med middagen som idag kommer bestå av ugnstortillas med creme fraishe, chunky salsa och gurkstavar! *slurp*
Ska även ta fram lite annat tilltugg så vi kan bädda ner oss i soffan och bara mysa med gott att äta ich lite film! Kommer bli en skön avslutning på den här högljudda dagen! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback