Lördag!

Vaknade av makens varma kropp intill mig...en helt underbar känsla!
Sen hörde man flickorna i bakgrunden...så glada över att pappa är hemma igen att se hade svårt att låta honom vakna innan munnarna gick i ett. ♥
Nu har vi ätit frukost och direkt efter da båda flickorna: "Jag går in på MITT rum."
Tror de gillar att ha egna rum, vilket kag förstår då dey är rätt stor åldersskillnad på dem. :-D
Då både maken och jag är slitna efter den sista veckan blir det en lugn dag. Han sitter och spelar lite och själv ska jag bädda ner mig i sängen en stund till.
Sen blir det nog städa av....eller bara massa avsnitt av The Walking Dead! :-D
Vad ska ni läsare göra idag då? Eller under helgen generellt?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback