Lördag!

Varit vaken en stund men har svårt att verkligen vakna! Förhoppningsvis håller det inte i sig allt för länge.
Har ni sovit gott? Drömt underbara drömmar kanske?
Själv sov jag som en stock när jag väl somnade. Tänk om jag kunde somna lika snabbt som maken på kvällarna...det vore jäkligt gött!
För som jag misstänkte så somnade han direkt...utan gos. Hann inte ens med vare sig massage eller klia på ryggen! :-P
Men jag är inte förvånad då det är så nästan varje kväll. Tråkigt ja...förvånad...nej!
Jaja...se om jag kan vakna till och få lite vettiga saker gjorda. Är ju helg igen så ingen som har tid att umgås direkt så något måste jag ju fördriva tiden med! :-P
Önskar er en riktigt bra lördag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback