Mer alvedon!

Dricker, äter och vilar massor men ändå kommer huvudvärken tillbaka hela tiden. =(
Så tror jag får kolla med maken om han kan tänka sig att ta E ikväll så kan jag lägga mig och vila lite till! =P
Efter många om och men så hittade vi begagnade delar till bilen förut så senare ikväll ska vi klicka hem dem så vi har god  tid på oss att fixa med bilen till besiktningen. Så nu har jag inte lika stor lust att gå ut i garaget och slå sönder den! *hehe*
Annars har jag inte gjort speciellt ansträngande aktiviteter. Utan suttit i telefon med "chefen" för mitt konsulentjobb, suttit på facebook och skapat en grupp för mitt konsulentjobb....längtar massor tills jag får mer bokningar och beställningar så man känner att man verkligen är på gång och har något extra kul att göra! =)
Är ni intresserade av pyssel eller scrapbooking så kika in och gå med i min grupp så kan ni lägga beställningar, boka mig för visningar eller pysselpartyn. =)
Länk: https://www.facebook.com/groups/442139629192706/
Men nu ska det bli kvällsmat för barnen och jag ska försöka bli av med huvudvärken genom att vila...men först ska jag ta mig ett mellanmål till! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback