Möte avklarat!

Då var vi hemma igen. Mötet gick bra och smärtfritt...hade nog inte räknat med annat heller. :-P
Dock lite tråkigt att vår handläggare ska sluta så vi måste få en ny. Bara hoppas hon är lika bra...för med D.W har man verkligen känt sig hörd och förstådd! *nervös*
Och nu kan jag lova att tröttheten snabbare kryper sig på. Men det är ju bara lunchtid så många timmar är det kvar att fördriva.
Så nu får det bli att fixa lunch och äta lite innan jag tar itu med resten av den rena tvätten innan det är dags att hämta liten på dagis.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva...så avslutar och stoppar i mig mat så energin fylls på och fantasin kanske återkommer. :-D

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback