När som nu!

Sitter i sängen och slötittar på tv, Magiska Systrar, i väntan på att min älskling ska komma hem!
De blir lite sena då de inte kom från flygplatsen förrän efter 22.30 så misstänker att det är mellan 30-75min kvar...*suck*
Tänk vad tiden går sakta när man väntar och längtar! Inte går den snabbare när man är trött heller. Vill gärna sova men längtan efter att få hålla om min älskling är starkare än tröttheten så då väntar jag!
Och det är väl ungefär så hela min kväll har sett ut.
Emilia tvärslocknade av utmattning i sitt EGNA rum....redan vid 19.45, Lite roligt med tanke på att det är fredag och hon då får vara uppe till 20.15. :-D
Juliette sov, självmant, redan vid 21.30...inget godnatt eöler någonting. Så tror mer på att hon somnade från datorn. :P
Blir väl lätt så när man stänger in sig på sitt egna rum...*fniss*
Men ska inte klaga....detta gjorde min kväll väldigt lugn! :-D
Nä...reklamen slut så ska återgå till mitt tv tittande. ..och mitt väntande på älsklingen! Ses!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback