Nu då?

Då har man fördrivit lite tid vid datorn och matlagning. Så vad ska man hitta på nu då?
Juliette är i Mariebergsskogen med kompisar, David sprlar tv-spel, Emilia kollar på barnkanalen och Theodor ska snart gå till Pressbyrån för att ladda sitt busskort.
Så själv ligger jag just nu på soffan...åt ju mos till lunch så nu känner jag mig trött och tung. :-(
Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på...vila eller läsa eller krångla med tv:n som vägrar fungera som den ska?
Är ju typiskt att den också ska börja krångla...vad är bättre än att lägga pengar på en ny tv liksom? *suck*
Jaja...en olycka kommer sällan ensam så undrar vad som händer härnäst?
Nä...ta och kolla över tv:n och sen får vi se...undrar om mitt fredagsbesök kommer idag eller inte? *hmmm*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback