Nu då?

Har precis hämtat liten på dagis och inman det hann jag med mat, äta, sortera/vika och lägga in den sista delen av rena tvätten plus att jag hann se ett avsnitt av The Walking Dead och fixa med disken! :-D
Nu sitter jag och funderar på nästa helg och hur jag ska göra. Har eb del planer men vet inte riktigt vilket jag ska välja...men har ju lite tid på mig så ingen panik än i alla fall. Oavsett vad jag väljer så kommer det säkert bli kanon bra! :-P
Försökte få hit kaffe sällskap under eftermiddagen...men funkar inget vidare så undrar vad jag ska göra istället? Äta mellanmål är en sak i alla fall...men sen då? Läsa, spela eller scrappa???
Hmm...så många valmöjligheter. ;-)
Jaja....sluta tjöta med er och se vad jag kan komma fram till...ses sen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback