Nystädat!

Äntligen fick jag tummen ur och lägenheten är ren och fräsch igen. Känns underbart då det var ett tag sen sist. Inte för att andra märkt av det, men jag vet om det och då mår jag pissigt över det. :-(
Men nu är det klart för den här gången och inga strumpor klibbar fast i köksgolvet! *underbaaaaart* :-P
Nu ska jag ta och röka medans hallgolvet torkar och sen ska jag tömma skurhinken innan jag påbörjar dagens mat...enkel och tråkig lasagnette står på matsedeln. Men ibland får man väl lyssna på barnen! ;-)
Bara trist att det barnet som önskade den maten, Juliette, nu inte ska äta hemma...synd jag inte visste det igår...då kunde jag lagat något annat. Men men...så kan det få ibland och det är ju trots allt mat, så vi slipper i alla fall svälta. ;-P
Vad gör ni andra för roligt idag då? Eller ligger större delen av er bakfulla och inte orkar göra något? Hehe...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback