Okey

Känner mig lite trött så gissa om jag njuter av lugnet här hemma!
Flickorna tog en promenad till deras farmor och Theodor har inte kommit hem från skolan ännu.
Maken spelar, men frågade nyss om vi skulle se en film eller så...och det låter toppen då det innebär att jag kan ligga kvar i soffan och slappa! :-P
Men vi får se när det blir av då han fortsätter starta nya spelmatcher på datorn. *hahahaha*
Oavsett vad så hoppas jag min fot mår bättre imorgon...fortsätter förbättringarna så här så kanske jag inte behöver ställa in mina framtida planer. Tycker ju synd om barnen som har lov till veckan om deras mamma är "invalid" så vi inte kan göra någonting. Och maken ligger i Norge på jobb så han kan ju inte hitta på npgot istället för mig. Så hjälp mig hålla tummarna för att foten blir bra riktigt snabbt! :-)
Nä...ska läsa lite i väntan på att maken avslutar så vi kan se någon film. Ska bli spännande och se vad det blir för någon!
Hej så länge!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback