Överlevde :-P

Jag klarade av att inte bli för irriterad över att maken fick städa utan mig idag..men det kan jag tacka bok nr. 2 ur Twilight serien för! :-D
Har faktiskt varit en rätt så soft dag idag då jag läste större delen av förmiddagen och sen fixade jag lunch..det blev så avancerad mat som korv med bröd! *haha*
Sen kände jag av foten lite då försökte vila men är såååå jäkla rastlös så gick (läs stapplade) ner för trappen och scrappade...i ca 3 timmar! :-) *gött som fan*
Så nu är jag äntligen klar med min present till bästa Claes! :-)
Och efter det har jag spelat finns i sjön med Emilia samtidigt som vi åt knäckemacka (med ost, skinka, gurka och salt) och ett glas äppeljuice till mellanmål! *slurp*
Nu spelar hon med David och själv sitter jag och röker och funderar pp vad man ska göra nu?
Längtar tills mitt kaffebesök kommer så man får lite trevligt sällskap en stund...plus att jag får kaffe då! :-)
Annars blir det nog inte mycket av. Kanske läsa mer och sen fixa fredagsmys...vad vi nu ska göra då..det är eb senare fråga! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback