Roligt och tråkigt!

Glömde ju berätta, men på bussen hem fick David mig att bryta ihop. Jag skrattade så jag kiknade! :-)
Vi pratade lite om mötet och jag frågade om han tyckte allt kändes okey. Och det gjorde han...det var inte så farligt som han hade trott...
Självklart var jag tvungen att fråga vad han trodde då...och svaret jag fick var:
"Jag trodde jag skulle sitta med en elektrisk mössa. Sån med sladdar ner i stolen...fastbunden runt handlederna med en knapp på varje sida, för ja och nej. Och om jag svarar fel får jag en elstöt!"
Jag skrattade så högt på bussen att set nästan var skämmigt! *Hahahaha*
Dessa "blonda" kommentarer barnen kommer med ibland är verkligen oslagbara! :-D
Och det tråkiga är att jag fick hämta Emilia tidigare från dagis då ungen fått löss...igen! *suck*
Så nu sitter jag och väntar på svärmor som är gulligt och köper med lusmedel vägen hit för att åter hjälpa mig med barnens bångstyriga hår! :-(
Trodde verkligen vi skulle slippa det musik när det inte varit något mer sen epidemin i sensomras...det är ju trots allt mer än 4mån. Så jag hoppas verkligen att ALLA föräldrar lusar av sina ungar. Förstår inte varför en del skiter i det...man får ju tillbaka skiten hela tiden då! Börjar bli jävligt tröttsamt att lägga så förvånad med pengar på detta. I sensomras höll vi verkligen på att ruinera oss på detta då vi fick göra ca 3-4 behandlingar på mindre än 2mån. Och varje behandling kostade oss ca 800kr. :-(
Det var inget kul! Men musik vet jag i alla fall att de där snabbverkande bara är skit så här kör vi numera BARA den som ska sitta i 8tim eller mer....efter den behandlingen sist behövde vi inte göra om det mer! *skönt*
Jaja...ska peta i mig något att äta och sen en alvedon...är lite öm i tandköttet....men återkommer säkert sen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback