Sa ju att...

...jag var trött!
Blev inte mycket tittande på någon serie eller annat. Vi åt våra varma mackor och tvärdäckade på soffan båda två.
Det roligaste med det hela var att jag sa till maken att jag är jätte trött så får bli ett avsnitt och ingen film. Han tittade på mig som om jag vore konstig...vaddå liksom...klockan är ju knappt 20.
Han förstod inte alls att jag inte orkar se en hel film pga den extremt tidiga morgonen, fullspäckade dagen och natten innan med alldeles för lite sömn, bara 5tim.
Och så däckar han före mig i soffan! *hahahahahahahaha*
Så jäkla kul, så jäkla klockrent!
Så...lika bra att säga godnatt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback