Slöar och dolar!

Ja....så har verkligen min dag varit helt!
Sett massa filmer samtidigt som jag rensat ALLA lådor här hemma OCH pratat med älskling! :-D
Nu sist såg jag en romantisk komedi från 2011: You May Not Kiss The Bride!
Rätt udda och rolig film med Rob Schnider. :-D
Har även haft Claes här på snabb visit, han tog med sig Theodors dator....så nu hoppas jag den kommer igång sen.
Nu ligger även båda tjejerna....väntar bara på att Theodor ska lägga sig och sen ska jag se en ny film.
Skulle behöva äta igen....börjar bli dags för set. Men är verkligen inte sugen på något vi har hemma. Helst skulle jag vilja ha pizza....eller lite goda chips...men det får väl bli en knäckemacka istället. Snabbt, enkelt och gott oavsett vad. ;-)
Hur har ni spenderat er söndag då? Och hur kommer ni spendera resten av kvällen?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback