Stackars mitt huvud!

Pojkarna gick precis och mitt huvud är redo att explodera efter Davids "uppe i varv" timmar. Kan ju säga att de varit låååånga och jobbiga som f*n. Han har praktiskt taget gapat varje gång han öppnat munnen och busat upp de andra så gravt att inget jag sagt har hjälpt så känns som om man haft tio dagis här idag!
Dessa dagar är jobbiga! Speciellt när man inte kan få honom att stanna upp och lyssna så han faktiskt lugnar ner sig. Istället blir det värre och så drar han med Emilia och helt plötsligt beter sig alla som ett gäng apor! *suck*
Men nu har de gått så helt plötsligt blev det knäpptyst här hemma...jag hör t.om fläktens surrande! *haha*
Och kan ju erkänna att det är förbannat underbart skönt att känna tystnaden omsluta mig! :-D
Har även haft Catherine här på kaffebesök...tycärr känns det som om barnens liv gjorde mig stirrig och mindre social. Uppstressad? Jag? Nä vaddå? :-P
Och den här dagen har inte alls fått mig att längta till fredagen...inget alls! :-P
Snarare ännu mer...men det kanske är positivt eftersom jag förhoppningsvis då verkligen NJUTER av heeeeela underbara helgen...UTAN barn! *wiiiieee*
Men det var underbart att få skratta och prata med Catherine...det vi hann med. Vi träffas alldeles för sällan!
Nu ska jag invänta Juliette, försöka få hemhandlat dricka och sen ner till Elle för att sälja min crosstrainer som står hos henne. Sen blir det tillbaka hem för att umgås med Elle, se film och prata massor....heeeeeela natten lång...eller hur? Jag somnar väl som vanligt! *hahahaha*
Jag får säga till henne att peta lite snällt på mig om jag somnar! :-P
Nä...Juliette verkar inte komma så får väl gå och hämta henne då...innan klockan blir för mycket och det blir för mörkt ute. Hlrs av vid ett annat tillfälle. Så trevlig söndagskväll på er!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

skönt för dig att äntligen få lite lugn och ro efter ungarnas busande och stojjande. ;)
Som vanligt supertrevligt att fika o prata en stund med dig vännen. Det får vi göra om snart igen, som du säger...det sker alltför sällan.
Ha en fin söndagskväll o njut av filmen elr tuppluren i soffan. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback