Tiden gick fort!

Förmiddagen bara sprang iväg! Barnen åt en liten frukost och sen kom Claes och hämtade oss och var supergullig och körde oss till ica för att handla lite. ★
Sen hem och fikade med kaffe och semla (en halv för min del), innan vi pratade massor, ringde lite samtal och kollade på bilar. :-)
Har vi tur kanske vi hinmer fixa vår bil snarast så den är körduglig innan nästa rotation! *hoppas*
Sen när Claes åkte tog jag disken, dammsög köket och rengjorde bord, bänkar och spis innan jag beställde den förbaskade luftmassemätaren!
Och sen har flickorna och jag precis ätit lunch. Idag blev det en matlåda med kyckling, ris och currysås...inte illa när tre personer kan dela på en! :-)
Och nu sitter Emilia framför en film med lite glass...tror hon är på väg att bli sjuk. *stackaren*
Och själv väntaf jag på beskef från Claes och röker lite. Men ska nog lägga mig på soffan med min bok en liten stund innan svärmor kommer på kaffe och barnpassning så Juliette och jag kan ta bussen till stan och gå på bio! *wiieeee*
Hur har er dag varit än så länge då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback