Tråk...

Ligger på sängen och ser snöflingorna komma ner från himlen.
Liten sitter och kollar på barnprogram via datorn så lika bra att passa på att ta det lugnt.
Samtidigt som jag funderar på vad jag ska hitta på så håller jag på och ringer till ett företag för att söka jobb som vikarie, men kommer aldrig fram så vi får se hur länge till jag kan ringa med liten hemma, då dagis inte blev av idag heller, då hon antagligen snart kommer tröttna på att sitta tyst och snäll i vardagsrummet. :-P
Mår inget vidare heller. Juliette var hemma och sjuk förra veckan. Feber, halsont och snuva. Hon åt dåligt och sov för det mesta. I slutet började Emilia må likadant och några dagar kände sig maken trött och matt i hela kroppen.
Och de sista dagarna har jag känt mig trött och febrig. Halsen är sträv och luftrören ansträngda. Näsan rinner och huvudet spränger samtidigt som jag har ett lock, med lite småtryck i höger örat.
Ska jag bli sjuk hoppas jag det bryter ut ordentligt nu, för att må så här under en längre tid är bara jobbigt!
Men men...ska väl prova att ringa en gång till och sen ska jag nog läsa lite i min Twilight bok i väntan på "bättre" tider. :-P




Hej så länge!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback