Varva ner!

Är något jag verkligen behöver just nu känner jag!
Fixat klart det sista kortet innan jag hämtade Emilia på dagis. Sen hem, rengöra spis och prata med killen från lööfs. Självklart fungerar tvättmaskinen nu bara för det....sååååå pinsamt!
Men den behöver ett nytt innervrede, så den slutar hoppa mellan program samt ny panelelektronik. Så de delarna skulle han beställa och sen återkomma! :-D
Under tiden kan vi använda tvättmaskinen, men skulle ringa bostadsbolaget och kräva att de tar isär rören och rengör ordentligt då vattnet som maskinen släpper ut rinner baklänges om det blir för mycket. Och om E7 felet kommer tillbaka skulle vi ringa på en gång!
Jag hoppas verkligen jag hinner tvätta ikapp lite innan det händer....om det skulle hända! ;-)
Nu fixa med disken innan Theodor kommer hem med tjejen och sen blir det fika och mys i massor!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback