Vila!

Sitter nu i soffan och försöker koppla av, efter dagens aktiviteter, till en gammal film....dock skit dålig...men hår jag börjat se en film vill jag oftast se klart den oavsett.
Men det är jävligt svårt när filmen stått och buffrat ca 3-4tim och ändå häckar hela jävla tiden. Man kan se typ 3sek och sen buffrar den i typ 9sek...och så håller vi på så. Ännu mer störande då det bara är ca 10min kvar på filmen och jag vill bara bli färdig för att se en annan som jag verkligen längtat efter att se!!! *suck*
Jaja...får se om jag ger upp eller står ut de sista minutrarna...misstänker att jag kommer gräma mig enormt om jag ger upp nu när det är sååååå lite tid kvar. :-P
Har även pratat med maken i telefon, medan jag väntat...saknar honom massor men försöker tänka positivt! Nu är det ju trots allt bara 3 nätter kvar tills han är hemma bredvid mig igen! :-D
Har även pratat med David en kortis och så med Claes...och bästa Claes! Grattis igen till det glada beskedet idag! Tålamod lönar sig i slutänden! Kramiz
Nä...ge filmen ett nytt försök så får vi se! :-P
På återstående!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback