Äntligen fredag!

Sov så fruktansvärt dåligt inatt men just nu spelar det ingen roll alls då fredagen äntligen är här!
Som jagvhar längtat och tanken på fredag har fått mig att bita ihop många gånger under veckan! ;-)
Vad beror det på då tro?
Jo! Jag blir barnledig, HELT barnledig, ändå tills på söndag!
Ochbjust nu är det så välbehövligt och ska bli så skönt att jag inte ens orkar tycka synd om mamma som får mina två kivandes döttrar i två dygn! *skäms lite*
Så kan lova att förmiddagen kommer springa iväg med duschning av liten, packning, frukost, disk, lunch och sen hinna göra mig själv iordning då jag ska ner till stan direkt när jag lämnat barnen på bussen!
Åka ner till O'Learys på after work med grannarna! *sweet*
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. har fortfarande inga konkreta planer så antingen blir det något kul eller så blir det massa sömn och varma bad i tystnaden och ensamheten! *underbart*
Jag tycker alltid det är skönt att bli barnledig, när man väl får chansen, men vid de flesta tillfällena brukar jag klättra på väggarna för att jag blir så ittråkad och rastös. Alla mina vänner tror det blir likadant den här gången, men själv tror jag inte det då jag känner att den här helgen är välbehövlig och jag känner mig så fruktansvärt trött, sliten och utmattad i både huvud och knopp efter allt som varit de sista månaderna. Alla problem och känslor suger verkligen musten ur en! :-/
Men nu...en heeeeel helg själv där jag bara ska njuta och vila så mycket jag kan! *me like*
Så med detta inlägg vill jag säga God Morgon och önska er alla en underbar fredag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback