Ett tag...

...sen sist jag skrev. Men allting har gått i ett och typ knatat på som vanligt så tappade lusten med att skriva.
Och lite trist att "behöva" gnälla det första jag gör när jag väl kommer tillbaka. :-(
Men det har verkligen varit skit ett tag med inställda roligheter och en bil som vi bara hittar mer fel på plus tvättmaskinen som fortfarande inte vill fungera som den ska och till råga på allt detta brakade tv:n och min mobil strular. Hamstrar rymmer stup i kvarten så vi måste köpa nya burar och mitt i all skit så får vi reda på, idag, att när maken kommer hem från sin kommande rotation i Norge (den 28/3) så är han arbetslös igen! :'(
Vill bara skrika och gråta och låsa in mig någonstans för väldigt lång tid framöver!
Orkar fan inte mer skit! Kämpat och drivit allt de sista månaderna för att i alla fall försöka och set enda som kommer ur allting är ännu fler bakslag som får mig att tappa luften och viljan!
Men vad fan...varför leva med medgångar för när man kan kämpa sig blå?
Men skojar inte när jag säger att jag inte orkar mer. Har god lust att låsa in mig för ett bra tag utan internet, telefon eller npgon kontakt med omvärlden!
Är så ledsen just nu så orkar inte skriva mer...orkade inte ens skriva från början men behöver få ur mig allt för en stund!
Trevlig jävla helg!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback