22 dagar kvar...

...till julafton! 

Och även denna morgon har jag lika mycket julstämning och längtan som de sista veckorna. :-)
Så sitter här och små ler med mitt morgonkaffe medans lilltjejen fixar sin frukost.  ♥♥♥
Snart ska de andra två barnen gå upp och då ska jag passa på att tvätta lite. Då jag börjar först kl 10 idag så har jag gott om tid för detta innan jag måste åka. *skönt*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen hoppas jag att jag har varvat ner någorlunda så hjärngympan går lättare idag. Inte för att det är någon större fara då jag faktiskt inte har speciellt mycket kvar att göra i skolan så på dessa tre veckor så kommer jag hinna utan några problem. :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vad ska mina kära läsare göra idag då? Här blir det rätt lugnt med skolan och sen gratta en kompis som fyller 35! *Hipp Hipp Hurra*
Och ikväll ska jag nog försöka få upp de sista tomtarna och så självklart kransen som ska hänga i taket. Den brukar vara besvärlig...men banne den som ger sig, för upp SKA den! Och i år ska jag försöka få belysning inuti den! :-P
Sen är jag nog färdig pyntad för i år så man kan ta det extra lugnt och bara njuta av det övriga julstöket så som bakning och matförberedelser OCH min älskade julgran! *längtar*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och lyssna på barnen när de diskuterar julkalendrarna vid matbordet. *mysigt*
Så önskar er en riktigt bra tisdag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback